CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 25 maj 2009

Vardag igen!

Tillbaka till den grå vardagen...
Inte för att den grå vardagen för dagen är särskilt grå, snarare blå… och lockande…
Var på plats 07.00 på jobbet idag.
1) Kom inte upp på vårt våningsplan, i hissen stod det låst när jag försökte trycka på plan 4, skumt – har aldrig hänt tidigare!!!
Provad samtliga tre hissar men ingen ville ta mig upp i husets innanmäte (nix, det finns inga trappor). Efter lite trixande kom jag på att man kunde använda sin larmbricka (smart där...), vilket fungerade, sicken överaskning!
2) Framme vid dörren kände jag mig som ett levande frågetecken – vad tusan är det för kod???
Efter en kortare överläggning med mig själv där jag gick igenom om detta var ett tecken från ovan att jag skulle vända på klacken och åka hem och jobba eller om jag skulle gräva i tankegömmorna och försöka att komma ihåg koden så vann den präktiga Carina.
Bästa sättet att komma på en sak är att sluta tänka på den å vips kom jag på kod och blev insläppt.
Så här är jag!

Igår hade vi lite folk på middag hemma.
Vi var, Gurli, Katarina och Micke.
Mamma, brorsan och Helena, Victor och Albin.
Maten var grillad och god
– bifogar lite bilder.

Abbe alias E.T

Lillebror Hasse





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar