CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 5 maj 2009

At last...

I höstas när Leopold (hastigt och mindre kul för hans del) flyttade hem igen hade jag förstås vänligheten att låna ut min nästa nya lilla 1,8 kilo lätta FS Esprimo till honom.
Mindre lustigt var när datorn strax före jul totalhavererade…gahhhhhh…
Eftersom Loppan fick en laptop i födelsedagspresent och jag hade min jobbdator har min lilla bästa fått vila i ett halvår.
Men se, du är det slut på lata dagar nedpackad i en varm å go låda.
I helgen hade Åsa Gåsa med pojkvän (lite fånigt uttryck när man är runt 40, men vad ska man säga? – sambo kanske!?!) Lasse vänligheten att styra kosan söderut och kom således hem till oss. Vi bjöd på lunch och Lasse bjöd på installation.
Så nu är min lilla superdator ’back in business’ igen, YES YES YES – jag hade nästan glömt bort hur liten och smidig där är =)
Sista dagarna har ägnats åt mängder med viktiga nedladdningar, så goodbye tegelstensdatorn (den måste ju ändå återbördas till Sportnik inom kort :() nu är det Fujitsu som gäller!

P.s
Åsa & Lasse, STORT tack för hjälpen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar