CLE1960 - Instagram å jag liksom!

måndag 18 maj 2009

Pronto, pronto!

Så, då har vi äntligen gjort Rom Romarnas vis dvs. på vespa.
Å läs detta noggrant – jag älskade det!
Det var helt fantastiskt, otroligt och häftigt – jag kände mig så trygg och cool bakom Perre.
Jag satt bekvämt tillbakalutad, farten var nöjsam och vindarna ljumma, jag kunde inte ha det bättre.
Perre däremot var lite mer tveksam till äventyret, så mycket trafik, folk körde som biltjuvar, en vespa han inte kört tidigare samt allt annat som man kan tänkas råka ut för i denna storstad. Suck – ska det vara så krångligt nu när jag äntligen börjar inse tjusningen med att åka tvåhjuligt???
Efter färden meddelade jag Perre med förtjusning att på vår nästa vända till Grekland så skippar vi hyrbilen, hädan efter blir det på moppe vi fortsätter vår utforskning av den Grekiska övärlden – basta!

Nedan följer vår dag i bilder!
Ciao
Del Piero
& Canavara







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar