CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 11 februari 2010

Alla goda ting är tre!

Såja, nu har man fått ihop en ansenlig mängd med Odd Mollyplagg, det betyder att jag snart kan kalla mig Mollyist med gott samvete.
Igår damp det ner tre små paket hemma hos mig.
Först kom min Frill Longsleeve tee Rose special delivery from Holland.
Hoppade jämfota med mantrat i huvudet ’undrar-vad-det-doftar- undrar-vad-det-doftar- undrar-vad-det-doftar’, öppnar efter konstens alla regler paketet. Ut ramlar den beställda jättesöta t-shirten samt en medföljande väldoftande tvål men kände ingen speciell Odd Mollydoft så långt näsan nådde.
Tror i alla fall att detta med Odd Molly doften är en myt, alla talar om den men ingen har känt den ;)
Hämtade posten å ser man på, två små nya paket.
Det första innehöll det på Blocket inköpta ’nästan svarta’ Frill tank linnet och det andra paketet den i storlek ändrade Print frill tee, även den i Almost black.
Måste säga att storlek 3 satt som en smäck, typiskt var jag lite pessimistisk när jag beställde de andra två tröjorna så de är i storlek 4. Tyvärr är dessa nååågot stora men å andra sidan är jag lite av allergisk mot när t-shirts sitter tajt, speciellt då de är sydda i A-form, näe det går bort – helt enkelt tvärbort!
Ute är det så vackert så man blir religiös.
Solen gnistrar över den snötäckta sjön så man nästan får ont i ögonen.
Dessi ville inte gå in utan ligger kvar där ute och njuter
Själv avnjuter jag dagens andra påse, tjohoo!

Carpe diem
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar