CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 24 februari 2010

Loppans lya

Vissa saker känns som lite av ’nerver ending stories’ – som exempel Leopold och Johannas lägenhet på Gärdet.
De hade oflytet att köpa när priserna stod på topp, något som man i efterhand kan förbanna sig över men som man i köpläget inte hade en aning om.
Ung, kär med framtidsdrömmar så framstod den som det perfekta köpet.
Ett år senare gick priserna och kärleken åt samma håll, alltså utför.
Sen dess har det hyrts ut, varit tomt, stylats upp, försäljning som inte gick vägen, ständig kamp med lån – näe fy vad jag är trött på den där gamla lägenheten…
Nu gör ’vi’ ett nytt försök till försäljning å jag håller alla tillgängliga tummar å tår som finns =)

Lägenheten ser ni här!

Lever på hoppet
/Carina

P.s
Är nu på väg till Sebban för att linda om foten.
Stackarn är halt sedan han igår stukade sig rejält på badminton å ingen mat har han hemma...

1 kommentar:

  1. Vilken mysig lägenhet!!
    Hade det bara varit jag och hunden, så hade jag tagit den direkt :)

    SvaraRadera