CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 14 augusti 2009

20 år!

Idag är det en stor dag för mig.
Den 14 augusti 1989 var jag och Perre första gången ute på något som kan liknas vid en date.
Vi sågs i city, han kom släntrande (något sen, förstås…) iklädd sin grå favvo t-shirt med en ananas på, en något förliten nött collegejacka, slitna jeans, helikopterklippning och värsta blåtiran. Den hade han fått… ähhh de e en annan historia ;)
Det var nog få, för att inte säga ingen som trodde att vi 20 år senare skulle vara ett par.
Det är så coolt det är så häftigt, jag är så glad jag är så stolt!
Jag är glad över att vi fortsatt är vi, stolt över att ha överlevt sorg och glädje samt knäppt en hel drös med olyckskorpar på näsan.
Perre är för mig luften som jag andas, han är värmen när jag fryser och min sol på en grå himmel.
Han kan vara pest och pina, han kan vara sur och vrång och han kan vara helt underbar.
Jag älskade dig direkt, jag älskade dig igår, jag älskar dig idag, imorgon och för alltid.
Din
/Carina


Tjugo röda rosor från min Pelle

11 kommentarer:

  1. Stort grattis till er båda!

    SvaraRadera
  2. Najsigt!

    SvaraRadera
  3. Grattis till er båda! Det var så fint skrivet så man blir riktigt tårögd, Carina.

    SvaraRadera
  4. Men gu.... Grattis!! Tänk att 20 år kan gå så hiskeligt fort minns det som det var igår då vi jobbade på vuxendagiset Husddinge taxi =) Hoppas ni får en bästa dag och minst 20 fina år till! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen den finaste kärleks förklaring jag någonsin läst!!!! GRATTIS till er båda och se till att det blir minst 20 år till!!
    Jätte kram, Pia.

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på 20års dagen på er. själv så to g det väl 1,5 år innan vi gifte oss så nu e´ det väl dags ändå perre att gå ner på knä å göra slag i saken eller Hälsn Hasse.

    SvaraRadera
  7. Stort grattis!
    Ni två är som ett ljus för oss alla - ni är nämligen ganska unika i dagens slit och släng- samhälle.
    /// Helena

    SvaraRadera
  8. håller med....Så vackert så man får en tår i ögat. Hoppas att ni får minst 20 till.

    SvaraRadera
  9. Glömde att säga GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  10. Grattis! Hoppas vi ses snart, får vi komma över o se huset? KRAM

    SvaraRadera
  11. Ett stort grattis till er båda :-)

    SvaraRadera