CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 23 maj 2010

Man har väl inte alltid varit en ängel...



Jag har härmed nöjet att bjuda in alla kära
långa, korta, smarta, småkorkade, knipsluga,
superintelligenta, besserwissrar, pratkvarnar, tokstollar,
fotbollsnördar, innebandyfreaks, byråkrater, kreatörer, egoister, altruister, mytomaner, elitidrottare, servicemänniskor, gamla skolkamrater, gamla kollegor, kommande kollegor, Facebookvänner, bloggvänner, bloggläsare och sömngångare, gamla grannar, nya grannar, blivande grannar, hyperengagerade, blyga, vältränade, rundlagda, späda, schyssta, ytliga bekanta, smått obekanta, mina släktingar, Perres släktingar, nära släktingar, långväga släktingar
- ja till och med alla helt normala vänner
till ett sjudundrande födelsedagsfirande.


Välkommen Lördag 10 Juli 2010
Öppet Hus & Mat från 17.00
Liveband 'On the rocks band' från 20.00

OSA. senast 30 juni till;


Svärmor
Gurli Wuscha
gurli.wuscha@hotmail.com
070-717 58 58
Bäste/äldste vän
Susse Wells
sussta@hotmail.com
070-517 08 17

perre & carina, skrattmåsvägen 47, 123 49 farsta
08940765, 0709940765 cle1960@gmail.com

6 kommentarer:

  1. Vilket brakkalas du kommer att få :0)

    Hur var den där guldiga saken i storlek som du provade? Ajabaja har ju lite rabatt nu...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Vilket kalas! Är nästan lite frestande att våldgästa dig, men vi drar till skåne dagen efter. Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh herregud...har du hyrt Globen eller? ;-)

    Är lite datorstressad just nu pga mycket att göra därför blir det bara pyttekort inlägg för att tala om att jag glömt mitt lilla troll.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Hahaha du är så härligt, fantastiskt okomplicerat inte klok på en endaste liten underbar fläck!=))

    SvaraRadera
  5. -->Livet i Byn
    Japp, brakkalas var ordet :)
    -->Linda
    Du hade (har/är) så varit så välkommen - dock inte som våldgäst utan som hedersgäst =)
    -->Maria
    Eeeee, näe jag min toka inbillar mig att vi ska vara här hemma... har bjudit in runt 300 men tror inte mer än att en fjärdedel kommer att kunna komma, så håller mest tummarna för att vi ska bli mer än 50.
    -->The Queen
    Hehe, dessa ord tar jag inte på något annat sätt än som en komplimang =))

    Kram till all
    /Carina

    SvaraRadera
  6. Hmmm...ska man ta och boka en tågbiljett kanske... ;) Ja, det verkar bli världens brakkalas! Skoj! :)

    SvaraRadera