CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 20 oktober 2010

Men alltså...

Åhh, suck, tusan jäklar förbaskat och jädrans – nu har jag gjort det igen!!!
Jag är en klok och planerande människa, har ett djupt rotat behov av stenkoll, organiserar det mesta in i minsta detalj men försöker även vara öppen för spontana upptåg.
Perre
kan ibland tycka att jag planlägger lite väl mycket å andra sidan är han den förste att medge att mina planerade tilltag till 99% blir ofantligt lyckade.
För flera månader sedan bokade vi biljetter till Robert Gustafssons Show på Rondo i Göteborg, det till torsdag den 9 december.
I min hjärna planerades det att stanna i tre nätter, besök på Freeport, julmarknaden på Liseberg, shopping i Femman, promenader på avenyn, besök på museum OCH - inte minst ett centralt boende.
Via Coop kan man till ett mycket förmånligt pris boka in tre hotellnätter, jag kollade härbärgering i samband med beställningen av biljetten och det fanns då gott om rum kvar, överallt – jag borde ha bokat då…
NU kom jag på att det kanske är dags att kolla upp hotelltillgången, möts av en stor röd blinkande skylt som säger FULLT FULLT FULLT!!!
Hur fasiken tänkte jag här???
Trots min planerande ådra, mitt kontrollbehov och vetskapen om datum så har jag gjort det igen – inte bokat i tid =(
Därav suck, förbannat, förbenat, förbaskat, jädrans, helsikes sablars lumpmonster, tusan jäklar å fy bubblan vad gramse jag blir...

Ful, Sur, ledsen å irriterad
/Carina

2 kommentarer:

  1. Nej, men vad trist! Hoppas du lyckas ragga upp något hotell som får ett återbud.

    Ja, det är inte skoj alls och jag funderade igår på om vi inte skulle skaffa en dong eller vad det heter så man inte blir helt isolerad. ;) Vi brukar också hänga vid vars en dator.

    SvaraRadera
  2. Typsikt ja...en sån grej jag med lätt kan göra! Hoppas det löser sig! Roande blogg har du i alla fall och jag läser och njuter;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera