CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 6 oktober 2010

Vernisassage och Go bananas!

Eller kanske go bananas på en vernissage???
Hur som helst är vi idag inbjudna på vernissage av en gammal vän och konstnär Kim Sandefeldt.
Jag är inte särskilt konstintresserad ska väl erkännas, möjligen något konstig, vilket bör räcka i dessa sammanhang.
Därefter är det full rulle i bulle till söders höjder och Helenes Krog.
Klockan åtta drar det hela igång.
Komiker som uppträder just ikväll är:
Özz Nûjen –TV, Radio, Tidningar och snart frimärke
Janne Westerlund – Stockholm Live och DIFTV
Kodjo Akolor – P3 Morgonpasset, "Talang" i TV4.
Ehsan Dadiar – Zlatan Ibrahimovic favoritkomiker
och
MC: Svenne Brundin – Master of Cutlery

On re-denominated
/Carina Picasso

P.s
Jag har några biljetter till showen ikväll först till kvarn gäller.
Ring eller messa mig 0709-940765

4 kommentarer:

  1. Du är SÅÅ fin i din tunika!!!

    SvaraRadera
  2. Synd som sagt att man inte bor i 08-området. Hinner ju inte upp i tid.

    SvaraRadera
  3. Haahhaaa, jag räcker upp handen! Jag handlade absolut mer än jag hade tänkt från början. Skojade om det dagen efter att nu får vi leva på knäckemackor. Nåja, så illa är det inte. Här omkring mig finns inte det utbudet på OM som i Gbg. När jag fick tillfälle att testa dom plagg jag var nyfiken på hamnade jag i ett annat läge. Därtill kom en försäljning till en OMsyster och vips blev det ett inköp som kostade +-0.
    Men visst blev det dyrare än jag tänk från början.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad du passar bra i tunikan/klänningen! Härlig färg! Ang. Trendsales: Ja, det är förvirrande först, men när man väl fått kläm på det är det superenkelt! För att kunna handla från Sverige måste man bli "valierad" (tror jag det heter)Du måste fota ett brev från någon myndighet (tex Skatteverket, Försäkringskassan) med ditt namn och adress på och maila till trendsales. Man får snabbt svar, och sedan är det fritt fram. Står det ett pris i annonsen är det ett fast pris (först till kvarn). Oftast är det bud. Då kommenterar man med ett bud, sedan bestämmer säljaren själv när han/hon stänger annonsen. Kommer ett bud under sista tiden så förlängs annonsen med 5 minuter.... Man betalar sen med Ts-anmodning, man fyller på med sitt VISA till ett typ Paypalkonto. Hmmm, inser att det verkar lite krångligt...Men hojta om du vill ha mer hjälp!

    SvaraRadera