CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 10 november 2010

Shit de e onsdag!

Idag har jag gjort, hmm… låt mig tänka efter…
Jag har tammetusan inte gjort någonting alls – helt otroligt, ynkligt och bedrövligt, hade jag bara vetat bättre hade jag nog skämts nu. Massor.
Tid: 17:30
Plats: Soffan
Belysning: Dämpad med tända ljus
Klädsel: Morgonrock
Sällskap: Perre, Dessi och våra laptops.
Frukost: Naturell yoghurt, färska blåbär och paranötter
Lunch: Äggröra, bacon och grönsaker
Dagens diskussion: För ’hundrade gången’ – hur jädrans trivsamt vi har det hemma.

Allt underbart har ett slut, för min del börjar det dra ihop sig att åka in till söder och avnjuta lite komik.
Tackar ’bästabloggbaben’ Javabönan för reklamen jag fick hos henne.
Med tanke på hur nedrans svårflirtade folk och fä verkar vara är jag oerhört tacksam för all promotion jag kan få - tack för kaffet =)
Kvällens startfemma ser ut som lyder som följer:
PONTUS ENHÖRNINGRadio- och standuplegenden för många känd som ”Mr Comedy”
CILLA DOMSTADParlamentet, Roast på Berns och mycket mycket mer
YVONNE JOHNSSONKänd från TV3:s Comedy Fight Club och Gröna Lund
JANNE WESTERLUNDHumoristen från Hökarängen och drivkraften bakom Stockholm Live etc.

Har några fribiljetter till kvällen.
Känner du dig manad är det bara att slå en signal, 0709-940765.

Gääääsp
/Carina

5 kommentarer:

  1. Du e verkligen snygg i lila!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Supersnygg i lila!!! Men du.. vilket underbart betyg att man trivs så bra hemma att man itne vill göra något annat. Kanske tråkigt i dina öron, men i mina låter det som ljuuuv musik. Längtar efter att få köpa något så att jag kan börja bona och stöka för att sen få exakt samma känsla :D Kram mitt favorit troll!

    SvaraRadera
  3. Så snygg! Ha en bra kväll, jag skulle absolut komma om det vore lite närmre. Älskar Pontus Enhörning! Det är väl himla skönt att trivas så bra hemma! Kram

    SvaraRadera
  4. I just det fallet hade jag inte varit så svårflörtad, men det ligger ju liite väl långt ifrån mig :(
    Ha det så kul!

    SvaraRadera
  5. Åhhh.. du har verkligen förmågan att skriva perfekt även om en vardag :-) haha...
    Hoppas du har kul i kväll... om två veckor kommer vi på onsdagskvällen... trots barn ;-)

    SvaraRadera