CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 4 november 2010

Sjukt roligt =)

Ann Westin, jag säger bara Ann Westin – nu pratar vi stand up!

Kan lägga ännu en lyckad Go Bananaskväll bakom mig, något färre folk än förra onsdagen men en fantastisk publik såg till att hålla stämningen hög.
Min favvo MC, Martin Lagos hade lyckats bli dubbelbokad så Svenne Brundin fick ta över konfrancierskepsen.
Han inledde med att presentera Mr. Jari Ruotsalainen direkt från Silja Line.
Janne W gör sitt finska alterego på ett lysande osmakligt sätt, det är inte för intet som den stökige, smått otrevlige och dryge finnen går hem hos publiken.
Nästa gäst var den något mer lågmälde, genialiske och väluppfostrande Soran Ismail, jag gillar honom – man kan helt enkelt inte låta bli att gilla honom, en nedrans trevlig kille.
Kvällens höjdpunkt, aftonens klimax, worth waiting for – Ann Westin
Jädrars vilken go människa. Alla kategorier!
Så rolig så jag kom på mig själv skrattades ohämmat högt å de ska gudarna veta inte sker varje vecka. Ser henne gärna flera gånger om, typ varje vecka.
Några fler som härligt nog skrattade högt var vännerna Anders och min namne Carina – kul att ni kom, ni är hjärtligt välkomna att höja stämningen fler gånger =)

Nej, gott folk, nu ska jag göra stan osäker med några kära vänner, eller nja. En kär vän med ung dotter.
Bästa tjejen Lindesbergsdamen Linda – har lovat att lotsa henne till huvudstadens något bleka motsvarighet till västkustpärlan Freeport dvs. Barkarby Outlet.
Kanske inte det mest glamourösa stället att visa turister till, med ett perfekt sätt att förena nytta med nöje på!


Värdinnan
/Carina
P.s Kära alla – sorry för mina bristande kommentarer de senaste dagarna, den där nedrans tidtjuven har varit i farten igen.
Tar tillfället i akt att tacka för de som lämnat några värmande hos mig. Kram.





4 kommentarer:

  1. Ha nu så kul med Linda och dotter i dag.

    Ruotsalainen ska enligt uppgift betyda svensk, jag jobbade med en tjej som hette så för hundra år sedan typ. Jaja det tillhör väl kategorin värdelöst vetande. ;-)

    Men, om du läser detta så fråga Linda var 2 små gummor ligger i Linde och har du två minuter över så messa mig svaret. Pleeeeease *viftar med ögonfransarna och försöker se söt och timid ut*

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Verkar som det blev en riktigt rolig kväll igår.
    Ha det så skoj med Linda och Moa!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst betyder Ruotsalainen svensk :-) Varför bor man på bondvischan? Jag längtar efter att ha nära "ut"... Men när jag blir stor, då ska jag tillbaks till storstaden...Räknas Göteborg?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ohhh ser ut att ha varit en riktigt lyckad kväll. Kram gums

    SvaraRadera