CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 5 november 2010

Tusan så trevligt

Hon är väl en sjujädrars trevlig tjej - den där Linda.
Jag är mycket glad över att fått lära känna henne. Mycket glad.
Efter en från min sida något förvirrad vägbeskrivning plockade jag upp mor och dotter vid Slussen.
Därefter drog vi till Fredhäll och lämnade vovvan (alltså vår hund Dessi, inte Lindas dotter Moa) hos min svärmor (stort tack för hjälpen Gurli).
Då de långväga resenärerna var hungriga parkerade vi vid Västermalmsgallerian som både erbjuder spännande butiker (en OM) och några hyfsade lunchställen.
Mätt i magen och några shoppingkassar senare åkte vi ut till Barkarby Outlet.
Inte helt oväntat var där varken svinbilligt eller fanns ett makalöst utbud.
Mina gäster hittade ändock ett å annat plagg till schyssta priser som fick följa med hem till Lindesberg, misstänker att dessa kommer att presenteras på Lindas egen blogg.
Själv knaprar jag för närvarande på dörrkarmarna så shopping är det som jag minst borde ägna mig åt, men när jag hittade en underklänning med outletpriset 540:- minus 30% så kände jag ändå att jag bara inte kunde lämna den åt sitt öde utan förbarmade mig över den. Jag var liksom bara tvungen.
Det blev en lång härlig pratstund i Stockholmsköer innan jag i god tid kunde överlämna dem i Cityterminalens händer.
Ni (både du och den väluppfostrade goa Moa) är varmt välkomna tillbaka. När som helst.
Som sagt, hon är en sjujädrars trevlig tjej – den där Linda.

Linda forever
/Carina



6 kommentarer:

  1. Jag ser att du har din nya Tenfold Knit i dark lilac på dig!! Sååå snygg den var på dig! WOW!! Det var lagom med en 2a ja?? Den kommer du att få mycket användning för!! Jag älskar min i dark lilac och fick en i Velvet igår oxå...
    Såg precis på Lindas blogg och ni verkar ha haft en väldigt fin dag!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack, tack och åter tack! Bättre guide än dig kan man inte ha! Dessutom skönt att träffa någon som kan prata lika mycket;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha...ja ni pratade väl så mycket så lilla Moa inte fick en syl i vädret ;-)

    Pusssss

    SvaraRadera
  4. Håller med du - en sjujädrans trevlig tjej är hon. Och det är du också!!! Satt här i min lilla trista vrå och tänkte på er i torsdags. Avis? - ja det kan du ge dig attans på! För jag fattade ju att ni skulle ha kanonkul.
    Och ibland skriker kläder så högt på en, tigger och ber om att bli adopterade, och då går det ju helt enkelt inte att bara överge sin ömma sida att vilja ta hand om... så du gjorde rätt! ;o)
    Ha en bra lördag goding! Kram

    SvaraRadera
  5. Tre vackra brudar!!
    Så kul att ni träffades och hade en fin dag tillsammans. Gissa om jag hade gärna varit med också?:-)
    Ha en skön kväll Carina!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. *räcker upp handen* Jag var med er i min fantasi :-)
    Klämde och kände på alla finingar. Fnissade åt alla mindre fina finingar i gott sällskap... Men *poff* så var jag tillbaks på jobbet och hade funderingar på om jag skulle få igång tekninken jag behövde ha för att dra igenom projektet våra Kommun håller på med.
    En annan gång...
    Kram!

    SvaraRadera