CLE1960 - Instagram å jag liksom!

lördag 8 januari 2011

Provar igen...

Okej, mina damer (och eventuella herrar), vi provar igen.
Jag tackar och bugar men jag gillar inte valkar, speciellt inte dem på mig själv.
Nu vet jag att ni av vänlighet har hävdat att de varken finns eller syns.
Jag ber er titta igen.
För nog finns de där om väl dolda bakom lite exklusivt Odd Molly bevingat bomullstyg.
Ja, jag är väl medveten om att de flesta av er är så pass väluppfostrade (artiga, vänliga, trevliga) att ni inte skulle erkänna dem och det är okej, till och med lite småsmickrande för den utan själkritik. Men se icke, jag köper det inte – menar har ju egna ögon att se med.
Så. Antingen köper ni nya glajer (glasögon för er utanför storstaden) med högre synsskärpa eller så erkänner ni, människan på bilden är fet.
Suck, Inget att hymla om.
Å andra sidan...
Äter man middag som om man inte sett mat på 14 dagar, avslutar med ett 'ost & kex bricka' för fem och blandar med 4 flaskor (ja, vi var ändå då 3...) cava så kan man inte förvänta sig annat än ett å annat + på vågen, gaahhh.... cheezuuss

Fetknoppen
/Carina

P.s Funderar - vad tusan är jag ute efter genom att publicera den här typen av inlägg???
Cred att 'du är inte är fet' eller kritik 'du är ett fetto' - hmm, funderar fortfarande ...

6 kommentarer:

  1. Tänker inte kommentera bilden, trivs man inte själv, finns det inte något någon annan kan säga för att göra det bättre, jag har samma djäkla (mat) problem, är det ett virus eller? Känns som det inte finns någon botten i mig nuförtiden.. (nu svor du, det får man inte)
    mvh "oss"

    SvaraRadera
  2. Eller så är det varken eller utan bara den krassa vardagen? =)
    Fast visst är det skönt när folk ljuger lite snällt ibland.

    SvaraRadera
  3. Nu förstår jag vad du menar för EXAKT samma problemområde har jag också! Men iofs står du ju och hänger på höften och då SKA det ta mig tusan bli en liten valk. :-)

    SvaraRadera
  4. Inget fel på kroppen, det är ju tröjan det är fel på!
    :)

    SvaraRadera
  5. Haha...inga problem, 10 min om dagen på maskinen du har i rummet bredvid hallen nere. ;-)


    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  6. Det syns ju inga valkar ("volanger" har jag fått lära mig att de heter) men jag förstår PRECIS hur du känner dig!
    Jag har samma problem! Jag tror att du och jag har samma kroppstyp.
    Det gäller att prova sig fram hela tiden vilka överdelar som funkar och som inte åker upp till armhålorna så fort man rör sig...
    Och visst är det trist när en tröja sitter åt så hårt runt armarna att man blir riktigt stasad!!!

    Fel tröja alltså - inte fel på dig!

    (Jag äter också för mycket... Tror jag svalt ihjäl i mitt förra liv! Det är väl därför jag är så matglad! Först äter man för man är hungrig. Nästa portion äter man för det var så jäkla gott!)

    SvaraRadera