CLE1960 - Instagram å jag liksom!

söndag 11 april 2010

Dressed for Success

Ibland har man för mycket tid, för mycket vin, ett sovande sällskap och en tv-tablå som inte gör en levande själ lycklig.
Så, vad gör man?
Jo tar tillfället i akt och i godan ro surfar runt lite sådär på måfå, döm om min förvåning när jag hittade bilder från Odd Mollys nästa kampanj – trodde de ännu var hemliga.
Denna gång känns det som detta otroliga klädmärke har gått ett steg framåt i sin utveckling.
Ibland inspireras stora märken uppenbarligen av vanliga människor som du, som jag, som mig.
För verkliga människors stordåd kanske inte är lika episka och spektakulära som de i modeoraklens värld. Men de betyder så oerhört mycket mer.
Man blir rörd, man blir glad!
Tänkte att när de ändå finns tillgängliga på nätet så är det är lika bra att delge er alla dem också.
Vad tror ni, kommer det bli någon succé ;)

Dressed for Success or disaster?

/Carina





8 kommentarer:

  1. Snyggt , jag kommer iallafall köpa en sån där klänning ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker Wigwam Dress, är ganska rymlig..
    Jag har storlek 4 i min..
    Siter bra över bysten..
    Ärmens vidd är väldigt rymlig..
    Väldigt skön att bära..
    Mvh
    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för tipset, jag ska bege mig till Din sko så snart jag kan leta reda på en butik nära mig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. *hihi* vad du är gullig.. ;-)

    Ska jag vara ärlig så föredrar jag dig som modell före Daisy Love, du är 10 gånger sötare.

    Det blir ett kort inlägg för jag har sååååå mycket arbete den här veckan att jag känner mig nästan som en anställd. =)

    Vi hörs trollet!
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Hej Trollet,
    Succén är given:)
    Kram AnnaCarin

    SvaraRadera
  6. --> Javabönan
    Tack snälla snälla söta Maria - en sådan smickrare du är =)
    --> Ankan
    Härligt å höra, känns kanon å veta att man har en framtid ;)
    --> Till er alla andra
    STORT tack och en STOR kram

    /Carina

    SvaraRadera