CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 27 april 2010

Just ingenting...

Tror luften gick ur!
Hade stora planer på att visa lördagens klipp, kanske någon dagens samt min senaste Traderaklenod.
Men inte ett inlägg sedan i lördags å har heller inte orkat kika runt på andras bloggar – så kan det bli.
Till er som förhoppningsvis tittar förbi här i hopp om några nya förvirrade rader tänkte ja meddela att jag lever, är vid god hälsa och allmänt lat men har även varit lite snäll.
I lördags då vi var inne i stan och härjade var Perre vänlig nog att ta hand om Ankans hund Molly, nej just Merry – för det fick han jättefina tulpaner, han blev såå glad (eller om det var jag, svårt med närminnet ibland ;)
Stackars granntösen cyklade omkull utanför vår grind, mitt modershjärta sved och jag kände min medborgerliga plikt, klart som tusan att man kollade till henne (allt var okej) – dagen efter kom den unga ’damen’ med den sötaste lilla bukett blommor som jag skådat, tack Nikita :)
Snällhetspoäng:
Perre – Carina 1 – 1

Annars inget nytt under solen, eller njo… Perre har varit OERHÖRT effektiv i trädgården plus att han har städat hela förrådet – jag är DJUPT impad.
Själv har jag gjort mest ingenting, det gjorde jag igår också men blev inte färdig då…

Drönaren
/Carina

5 kommentarer:

  1. Här är en som bara dräller runt. Borde ta tag i en massa saker men jag ååååårkar inte...men ingen fara på taket, allt finns kvar även nästa dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du lever, jag trodde du förvirrat dig bland alla fyndhyllor på OM rean =0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Man ska inte ta ut sig. Så länge din intention är att utföra storverk, så gills det i princip som att du faktiskt gör dem!

    SvaraRadera
  4. Tack! :) Jag vet själv hur skoj det är att få något livstecken från de som ev. kikar in hos en. Försöker leva efter devisen behandla andra som du själv vill bli behandlad. :)
    Ha en skön onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är en stor konst att göra just ingenting, det är inte att förringa alls. ;-)

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera