CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 4 augusti 2010

En grå dagens

Okej – bloggandet är igång så passar på att klämma in en liten dagens.
Här kommer jag och min grå Wigwam, i det stora hela så älskar jag den och alla vackra detaljer… sånär som på två punkter.
För det första, jag har storlek 3, behöver det över bysten helt enkelt, men den känns väldigt vid i skärningen, om ni fattar… - vilket gör att jag känner mig onödigt stor i den, vilket förstås inte är så kul.
Sen vet jag inte hur man har tänkt detta med ärmsluten, trots en rejäl åtdragen rosett så hänger och slänger ärmarna lite för mycket i min smak.
Nåja, gillar den som tusan i alla fall.
Idag har jag tillbringat ett antal timmar hos Arbetsföremedlingen, förstår inte att det alltid tar en sådan nedrans tid där – folk har väl annat att göra än att hänga på AF ?!? (eller inte…)
Lämnade stället några broschyrer rikare.
Därefter gjorde jag en ordentlig centruminventering, den butik som fick mest uppmärksamhet var Gina Tricot, här pratar vi rea.
När prylarna är nere på 29 och 49 kronorsnivå, då är man riktigt med i matchen.
Glad i hågen plockade jag ihop en härlig mix av gammalt och nytt, stegade fram till kassan – lade fram presentkortet jag fått.
’Våra presentkortssystem ligger nere så vi kan inte ta ditt kort’ säger tjejen i kassan.
’Men alltså…’ ok, får lägga undan plaggen och återkomma imorgon.

Shoppingsugen
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar