CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 10 augusti 2010

Fåfängan

Här bor man i en av världens vackraste huvudstäder och är så löjligt dålig på att ta sig ut.
Här vimlar det dagligen av aktiviteter, bara välja och vraka, ändå väljer vi allt som ofta att hålla oss hemma i vårt eget lilla paradis.
Nåväl, man måste se om sitt hus!
Igår tog vi oss i kragen och begav oss till Fåfängan.
Måndagsklubben bestod för dagen bla. av Janne Westerlund, Yvonne Skattberg, Mikael Koppelman, Özz Nüjen och Soran Ismail.
Vi som njöt av muntrationen var jag, Perre, Gurli, Katarina och så Dessi.
Nu var det förvisso sista gången för säsongen de körde på Fåfängan men stället kan varmt rekommenderas året om, där är så fantastiskt vackert med utsikt över Stockholms inlopp.
Vi hade en underbar kväll där både vädret och underhållningen höll världsklass.

Fåfäng
/Carina





4 kommentarer:

  1. Vad härligt att gå ut så där en måndagkväll. Det är äkta kvalitetstid tycker jag.

    Så fin du är i wigwamen, färgen är LOVELY tycker jag som har en egen :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med och skamset erkänna att jag som bor på Hornsgatan och har promenadavstånd till hur många kuligheter som helst, alldeles för sällan tar mig iväg någonstans. Ni ser ut att ha haft en perfekt kväll på Fåfängan och ja - du är verkligen snygg i din gra Wigwam. Jag ser död ut i den färgen ha ha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte nog med att jag är lat - stavar illa gör jag också! "Grå" ska det vara så klart.

    SvaraRadera
  4. Samma här fast jag bor i en något mindre stad, Örebro. Men jag "utnyttjar" staden väldigt lite vilket är synd. Får det bli ändring på!

    SvaraRadera