CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 31 augusti 2010

Tredje plats!

Man kan göra listan på två sätt, mina vackraste klänningar eller mina mest använda klänningar, väljer de mest användbara (men utesluter solklänningarna).
Plats ett och två var solklara oavsett hur man än gör listan, svårare var det med trean.
Efter mycket vånda lade jag två favoriter på en delad plats.
Den ena är min urfina, supersöta klänning från Branting köpt i Varberg, en fantastisk klänning som funkar i alla lägen utom möjligen just på bild – hittar nämligen inte en enda bild med den på mig, ni får helt enkelt ta mig på orden.
På den andra halvan av den delade tredje platsen kommer denna lilla skapelse – min vita vackra Hunkydoryklänning.
Jisses sådan nytta jag har haft av den, så somrig och så skön.

Hunky tonky woman

/Carina

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig sommarbild!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. haha Sötaste sötelök! Du är supervacker och älskar känslan av sommar man får av bilden! Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg! och ja, är det en Branting så har litar jag på dig till fullo.

    SvaraRadera