CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 28 oktober 2010

Idag trött!

Det var verkligen jätteroligt att ha ett 12 man starkt bord bakom sig.Så, ännu en Go Bananas att lägga bakom sig.
I ärlighetens namn känns den äldre generationen ibland lite mer svårflirtad men glädjande kunde jag faktiskt ana lite fniss, skratt och emellanåt till och med några härliga gapflabb från ’mina’ gäster.
Helenes Krog var fullstatt, sånt gillar vi – maten serverades som vanligt på gigantiska fat, sånt gillar vi också.
Kvällens konferencier Svenne Brundin inledde, därefter tog Janne W över och första akten avslutades med Jakob Öqvist – utav kvällens aktörer var det nog Jakob som fick mest applåder från mitt bord, han e rolig, sånt gillar vi.
I andra akten var det dags före den otroligt trevlige och sympatiske Clayton Fletcher, det var inte svårt att fatta varför han är klubbkungen på Manhattan.
Den som sydde ihop kvällen var Thomas Järvheden (mannen med gitarren), en något trevande början som mynnade (möjligen nynnade) ut i en härlig avslutning.
Kom inte i säng förens närmare 01.00.
Då jag var sen igår (nähä… det händer ju nästan aldrig) tog jag bilen och var därför ’tvungen’ att pressa mig upp i morse för att åka med Perre in till stan och hämta hem min lilla bil.
Väl hemma kunde jag slockna om på soffan, värre var det för Perko som skulle ha utbildning hela dagen.

Trött
men lite lyxig

/Carina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar