CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 2008-11-21 14:04 - Ikea shopping

Go Fredag på er!
En vecka kvar, en ynka vecka kvar tills jag får plocka fram adventsstakar, amarylliskrukor och frossa i julpynt.
Jag älskar ljusen i fönstren, blommorna på borden och doften av kanel och hyacinter.
Jul för mig är mys, mys, mys - det får inte vara hysteriskt mycket utan smakfullt lagom.
Som nyinflyttade blev det förra året inte så mycket bevänt med pyntandet, det blev det nödvändigaste som plockades fram, men i år ska det bli ändring på det – Christmas here I come…

I helgen står ett besök till Ikea (det årliga julbesöket), match i Farstahallen och middag hemma för Mamsen på agendan.
På lördag är det 1 år sedan mammas Anders gick bort så vi tänkte ta ett glas vin och tända ett ljus för honom.
Ännu så länge hyfsat lugnt på både telefon å mailfronten – har passat på och rensa samt besvara ALLA privata mail som skickats på cle1960-mailen…
Jag har lyckats minimera inkorgen till endast 6 mail, det är som en befrielse, en lycka jämförbar med ett glänsande badrum

Ikväll ska Perre ut med jobbet och Leopold på middag hos en kompis (verkar som taxi Skrattmåsen är fulltecknad för natten).
Ringde och försökte lura över Sebban till kvällen, men icke… han skulle vara hemma och skura badrummet. Ha ha, underbara lilla unge, visst är det härligt att man har fått en son som har ärvt några vettiga egenskaper :)

Så ha en bra helg allesamman
Kram
/Carina
& Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar