CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, May 09, 2008 - Solig fredag


Hallå denna soligafredag!
Här kommer senaste nytt från den Liedholm-Ericlid och Erikssonska fronten.
En vecka fylld av aktiviteter har passerat.
Perre har varit på utbildning i Rosersberg
Jag har varit på Boule & Berså med konsulter och arbetskamrater (kan absolut rekommendera det stället, förutsatt att solen skiner).
Jag har varit ännu en (av hundratal!!!) svängar på Ikea.
Mamma har varit förbi
Jag har tappat och hittat mina nycklar.
Jag har haft namnsdag, en dag som en kund, en 'gammal' innebandyledare, Johanna och min mamma kom ihåg.
På söndag kommer brorsan och lämpar över deras kalv till hund, lovade i ett svagt ögonblick att vi ska vara hundvakter medan de är i Spanien, inte i en dag, inte i en vecka utan typ i 10 dagar...vad gör man inte liksom...
Dessutom lovade jag Perre (åter i ännu ett svagt ögonblick) att det var ok för honom att jobba nätter under helgen, suck - gissa vem som får äta middag 'all by my self' ta hand om hus, hem å hundar....
Lite bitter ja - men nu väntar en solig helg oss alla =)

Kram
/Carina
å Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar