CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, Juni 06, 2008 - Fredag å uppsagda


Från och med måndag - är vi officiellt uppsagda, förlåt om jag tjatar, men vad tusan är det som händer, eller snarare... vad var det som hände?!?
Inser att jag måste börja söka nytt jobb till hösten.

Så, vad gör man?
Kom på den glimrande idén att helt enkelt 'slänga' iväg en kort CV om mig själv via denna fantastiska kanal, jag har ju trots allt dryga 100 namn på min Fredagsmailslista.
Någon av er kanske sitter i positionen att söka folk, eller vet där en sådan som jag kan behövas :)
Tar här således chansen att beskriva vilket jobb jag önskar och att önska kostar som bekant ingenting.

Jag vill helst jobba med kundvård, kundsupport och/eller administration.
På alla företag, stort som smått finns det (eller bör finnas) en 'Kontakta oss-ansvarig'.
En generell infoperson som tar hand om inkommande allmänna frågor om företagets verksamhet.
Där ingår bla. att ta hand om kundkommunikation och samhällskontakter, möjligen även registrering och handläggning av ärenden.
Jag tycker också att det är tilltalande att assistera och informera internt. Ordna allt från externa som interna events, kanske ta hand om företagets bokningar för resor, inköp av profilprodukter och kontorsmaterial.
Jag tycker om de möjligheter som den moderna tekniken ger i form av 'jobba där du är'.


Skulle du veta något ställe som du tror att en som jag skulle passa in så hör GÄRNA av dig.
Allt av intresse och allt tål att tänka på!
Självklart kan jag vid behov skicka ett utförligare CV med referenser.
Tsv har jag nedanstående kontaktuppgifter.

Ha en bra helg
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar