CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 2009-02-13 12:43 - Valentinfredag

Men guuu vilken lång vecka det här är, suck bara tisdag :(
Då, i tisdags kändes det som om helgens lagrade krafter redan var slut och jag var i STORT behov av ledighet igen.
Men swosch……… så var det fredag i alla fall – vettetusan hur det gick till ?!?
Samma fenomen varje vecka…

Så, helg – dagarna som får livet att glittra lite extra.
Som den ansvarsfulla mamma jag är kör jag Leopold till jobbet varje morgon och som bonus kommer jag därmed till jobbet i god tid själv :)
Loppan sitter antingen alltid å sover eller suckar djupt över livets elände.
Frågade i morse om allt verkligen är så erbarmligt som han ger sken av, med en blick endast värdig en olycklig valp grymtade han fram ett öhhaahh.
Suck, härmed uppmanar jag alla som känner Leopold att på alla goda sätt muntra upp kraken, det är inte nyttigt att som 21-åring lufsa runt som åsnan Ior. Någon åsna är han inte men måste säga att liknelsen med Puh´s kompis Ior inte är helt galen. Ior, den charmige, trulige kompisen som lyckligt nog omges av sina vänner, de gör inte bara honom gladare, utan tar också med honom på äventyr. Han å andra sidan ger sina vänner en alldeles lagom dos av glädje, humor och självömkan tillbaka.
Iors ledord är: Jag är egentligen bäst, för ingen är så djup och klok som jag, men tänk att ingen bryr sig om mig – det är hemskt vad det är synd om mig…

Annars har det varit MYCKET lägenhetssnack denna vecka.
Tror att Sebban ligger på 'All time high' när det gäller ringande till morsan.
Sebbes ringande steg i samma takt som räntan sjönk, och bostadsmarknaden blev hetare än någonsin.
Vi tror på Sebban, nu gäller det att hitta en bank som gör det samma!

Lördag 13.00, Farstahallen och Seckarina på plats Sharksen möter Värmdö – heja heja
Lördag 19.30, Odenteatern
Inte har jag stor släkt men en av sysslingbarnen visade sig vara skådespelare, kul.
Så nu ska jag och Pelle på galapremiär av 'Mordet på Moulin Rouge', – ska bli spännande!
http://www.odenteatern.se
Sköt om varandra
och krama om varandra på Alla hjärtans dag

Kram
/Carina


Å nix, jag är INTE vidskeplig så jag tänker INTE nämna att det idag är fredagen den 13:e…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar