CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, Mars 28, 2008 - Lite krasslig


Allright, fredag igen å jag som inte har förberett något fredagsmail :(
Har känt mig hängig hela veckan, inte hög feber å dödssjuk å så, men hängig, risig, kass å illamående.
Det positiva i det är att jag då har kunnat ägna mig åt min '¨nya' favoritsysselsättning - 'bara-vara-hemma-å-göra-inget'.
Det är nästan löjligt hur jag njuter något grymt av att 'bara-vara-hemma', rå mig själv, jobba, pyssla, fixa - det även om jag inte känner mig pigg å alert så är det 100%v välbefinnande att allt kan ske och göras i mitt tempo (som har en tendens att bli långsammare å långsammare).

Lyckades med att låsa mig ute idag...
Tyckte att Perre var fumlig som glömde nycken för några veckor sedan, så här fick jag igen.
Öppnade dörren, tryckte till den så den skulle hållas öppen, traskade glatt fram till brevlådan å BOM, där gick dörren igen, suck - vad göra?!?
Det var operation dörrknackning tills någon vänlig granne släppte in mig - som tur är finns här snälla (å nyfikna), grannar i pensionsålder som gärna bjuder på en fika mot att man berättar om sitt liv :)
Tack å kram till Sebban som störtade hem från Bromma å släppte in sin klantiga mamma.

I morgon kommer Pelle hem =)

Ha en bra helg
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar