CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, July 4, 2008 - Pelles födelsedag


Hallå på er,
vänder mig då främst till de personer som liksom jag har befunnit mig på ett kontor större delen av veckan - ni andra har säkerligen gottat er i hängmattan eller på badstranden :)
Idag är det fredag, sicken överraskning va...
Min högt älskade, smarta, underbara, omtänksamma, smågriniga, tjurskalliga söta, fantastiska och grymma Pelle fyller idag 41 år, stort Grattis till Dig Min allra Bästa.
Men inte blir det vila å ro får hans del, nej då.
Här ska fixas och pyntas inför morgondagens 'Öppna Hus'.
Kommer alla som meddelat att de tänkte dyka upp så kommer vi i runda slängar hamna på runt 50 personer, då får kåken bekänna färg och visa vad den duger till - ska bli jättekul!
Å vi e inte dem som e de - har DU glömt inbjudan, fått ändrade planer eller helt enkelt inte bestämt dig ännu så... vad tusan, kom över för sjutton, det går så bra så =)

Pust, nu är äntligen 'nygamla' www.BytaLya.se släppt.
Kan säga att det är sten som föll, guuuu så skönt att detta projekt äntligen har seglat i hamn.

Nä, nu ska det ätas lunch, sen ska det planeras inköpslista för morgondagen å däremellan ha koll på mail.

Kanske ses vi i morr´n
Annars... ha de gott
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar