CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Måndag 2009-01-26 15:00 - Partyhelg

Hej,
jag säger ju att helgerna går alldeles för fort.
Det hinner ju knappt bli fredag förens det är måndag och man inser att jag totalt missat mitt traditionella Fredagsmailutskick, åh hå ja ja…
Som sagt, ännu en helg i rekordfart och med löning och allt så var tidschemat späckat med viktiga affärsbesök, det gäller ju att hinna med att handla medan man har pengar (är det de som kallas kvinnlig logik?)

Fredag, shoppa å hämta Loppa.
Lördag, shoppa mera, städa sovrum med flera.
Lördag kväll – nu började det hända grejer.
Vi blev inbjudna till ex. kollega TrumslagarMatsas superparty, jättetrevligt!
Privatchauffören Sebban lämnade oss på Palace Hotell för lite mingel, skumpa, jordgubbar å annat smaskens, det i deras för kvällen hyrda svit.
Sen ner och lyssna på 'hans' band.
Livemusik är man inte bortskämd med och Carina (läs gärna denna mening flera gånger för det kommer nog dröja innan ni får läsa det igen) stuffade runt på dansgolvet som i mina glansdagar – rock´n roll baby!!!
Matsas vänner tunnade ur tidigt men jag å Perre som inte är ute så ofta tog tillfället i akt.
Efter att ha varit siste man på danshaket så promenerade vi därifrån till Sign Hotell vid Norra Ban, några drinkar senare frågade vakten om vi bodde på hotellet.
Nix sa vi, ok sa vakten, då får jag nog be er lämna baren för vi stänger…
Med lätt värkande fötter stapplade vi vidare till Burger King, japp – Burger King 03.30, det var inte igår!
En stund senare gled vi i taxi in på Skrattmåsvägen,
en minut senare gjorde Leopold samma sak.
Han stirrade en å två gånger, kikade på klockan och kliade sig i huvudet, säkert gjorde han även en notering i dagboken om morsan & Perres sena hemkomst.

Söndag, vila och återhämtning
Å så var det måndag igen!
Ha en bra vecka
/Carina
& Co

Kika på länken – helt underbara klipp,
http://www.dailymotion.com/video/x7cmf3_chance_fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar