CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 2008-10-31 11:26 - Hållåween fredaaa!

Hej där denna spöklika dag!
De var dock länge sen som man kunde glädjas åt vecka 44 (spöken ser jag varje morgon när jag stiger upp)
Det var på den tiden då boyzen var små, söta, beskedliga och deras främsta intresse var idrott (sporten för Loppan å allt runt omkring för Sebban), man tog sig bonusledigt från jobbet och ägnade dagarna åt badhus, museum, cuper och turneringar.
Nuförtiden får man vara glad om arbetsgivaren släpper iväg en vid tolv denna Alla Helgons afton.
Igår gjorde jag en insats för de små liven, jag var barnvakt åt brorsans minsting Albin (vilken av de små liven brorsan eller sonen som jag gjorde en störst insats för vet jag inte, troligen brorsan…).
Å vad gör då en faster när man är barnvakt?
Jo självklart det som jag är bra på, det var till att dra iväg ungen till närmsta köpcentrum – SHOOOOPING 
Som väl är så är Abbe en snäll liten parvel som gärna hjälper till att bära kassar och peka ut lämpliga saker att investera i, allt till den ynka mutan av ett par glassar å en leksaksbil (limousine om man ska vara noga).

Nää, nu ska jag ägna mig åt helgen – pyssla hemma å så…
Perre ska jobba natt i helgen, vilket är pest.
Ska försöka trängas på kyrkogården med alla andra väsen
Åta middag hos mamma i Täby å bara vara…
Kram
/Carina
& Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar