CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 2009-01-30 12:57 - Minnesanteckningar

Okej, räkningarna är betalda – shoppingådran tillfredställd och man är tillbaka på ruta ett.
Men varför misströsta, det är ju bara 25 dagar kvar tills nästa lön!
I veckan var jag och klippte mig.
Eftersom jag är inne på långt hår så blev det förstås ett klipp för mycket :(
Men varför pipa över det, det växer ju ut.

Igår hade vi konferens, visst låter det tjusigt.
Det betydde gemensam lunch och sedan lite snack hemma hos annonschefen som bodde ett stenkast därifrån.
Det traditionella 'kick off' pratet avhandlades som om en positiv framtid, jobba mot egna mål, gemensamma mål, fokusering – ja ni har säkert hört dem alla.
Så, nu e de bara ner i gruvan och jobba på.

Jag är en vän av minnesanteckningar.
Har trott att jag är en spontan människa som gillar snabba beslut
Men börjar inse att jag är en fyrkantig dam som har lite av ett tvångsmässigt behov av att notera allt i almanackan, jag gillar helt enkelt att ha framförhållning – någon slags mental förberedelse på vad som komma skall.
Idag fyller tex. Våra soffor 1 år, det hade jag inte kommit igår utan min älskade almanacka och tillika bibel :)

I morgon är det hemmamatch för 'mina' herrar igen.
Det har varit lite uppförsbacke ett tag.
Men vad gör väl en förlust i det stora hela
Solen kommer gå upp nästa dag i alla fall…
Sköt om er
Kram
/Carina
& Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar