CLE1960 - Instagram å jag liksom!

onsdag 18 februari 2009

Friday, February 09, 2007 - Succcé Sharksen 20 år


Succé !!!
En formidabel succé - det finns inget annat ord för att beskriva förra lördagens 20-årsjubileumsfest. Maten var suverän, underhållningen superb och utsikten makalös.
Så - ni som inte var där...sorry - det lär dröja innan en fest av den här kalibern går av stapeln igen.
Annars har min vecka varit lugn, jag har varit fruktansvärt trött, extremt trött och bara sett fram emot att komma hem från jobbet, krypa ner i soffan å göra just inget. Jobbar som alltid hemma i dag (fredag).
Efter att under några veckor fått ha lugn och ro i huset (tänker då på höstens stambyte) så började man i dag med balkongrenoveringarna.
Att sitta inne i en lägenhet när man bilar sönder en balkong utanför är ingen lek, golvet vibrerar, vibrationerna letar sig upp genom stolen till skallen, sen sitter man här och skakar tänder - j a g b l i r t o k i g . . .
Nåja, ett fredagsmail har jag i alla fall lyckats att knopa ihop (hoppas att du hinner läsa det innan du går för dagen Kalle).
Jag kör en favorit i klassen, 'Sportklipp' - hoppas de kan locka fram några leenden. Måsågott å ha en bra helg
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar