CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, August 1, 2008 - Ingen lön fredag

Hallå alla ni som liksom jag ägnar (fri)tiden åt datorernas värld....
Ja, vad är skillnaden mellan att jobba och ha semester, för min del är den hårfin.
Är det att jobba när man sitter hemma med datorn i knäet, har jobbtelefonen på och besvarar 'jobbmail' eller kallas det bara jobb om man fysiskt sitter inne på ett kontor. Ska man vara tvungen att ta semester för att det är extremt lite att göra?
Hmm... ja säg det ni !?!
Hur som helst så har detta varit föremål för diskussioner på mitt jobb (eller möjligen f.d jobb), kontentan blev att jag har varit sur, bitter, ledsen, besviken och grinig och som lite grädde på moset så har vi fortfarande inte fått någon lön, aaaarrrghhhhhhhhhh :(

Men vem orkar gå runt att vara sur och bitter förjämnan?
Efter regn kommer sol och sol har vi haft mycket av den senaste veckan - vilket jag tackar extra för :)
Leopold fick en spik i foten och Sebban bröt tummen - men det finns alltid de som har det värre!

I går var vi på Gröna med Pia & Co från Rom.
I helgen jobbar Perre natt - alltid lika trist...
Just nu satte sig en gigantisk humla på min dator, hmpf...

Dags att lägga ner för idag
Måsågott Fredagsfriends

Kram
/Carina
& Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar