CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 19 februari 2009

Friday, October 26, 2007 - Bla bla


Fredag och insprationen tryter...
Jag har aldrig riktigt fattat hur de personer som bloggar fungerar.
Hur får de till det, vart får de allt ifrån?
Jisses sitta och vara kreativ varje dag ibland till och med flera gånger om dagen.
Skriva om intressanta händelser, ha djupa åsikter om allt från militärregimen i Burma, ränteläget i USA eller huruvida Victoria Beckham har äkta bröst eller ej. Skulle inte ens kunna skriva om så enkla triviala vardagshändelser som att det efter Trängselskattens införande bara tar 20 minuter för mig till jobbet, ohhh yeahhh, trängselskatt - hallelulia. Hi hi, känns rätt ok att se snåljönsarna sitt å trängas i överfulla bussar och i gnisslande tunnelbanevagnar. Se huttrande resenärer stå i ur å skur vid busshållplatserna, allt för att spara några tio per dag.
Lyxiga och lata Carina sätter sig till rätta i sin lilla sportbil och svichar in till stan och känner sig sååå bekväm.
Jag skulle heller inte ha förmågan att göra en bra presentation av mina favorittvprogram, trots att det bara finns två, House och Örnen.
Å inte skulle jag på ett intressant sätt förklara varför man maniskt kollar in Facebook, och hur intressant är det egentligen att få reda på att någon har lagt till 'Entourage application' eller att någon har joinat 'Visa tuttarna mot Bröstcancer'-gruppen (ok, den var väl lite fyndig ;)
Så, inget snack - här kommer helt kort och gott veckans fredagsmailsmix =)
Ha en bra helg
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar