CLE1960 - Instagram å jag liksom!

torsdag 19 februari 2009

Friday, October 19, 2007 - Sjukt mycket

Såja, tillbaka till jobbet och verkligheten... Sjukt intetsägande vecka, det trots sjukt mycket saker som jag borde påbörjat, borde göra och redan borde ha gjort. Borde skriva en 'att-göra-lista', hmm - bra idé, ska bara först... Har påbörjat packningen, vi har SJUKT mycket saker. Bestämde mig efter mycket vånda att slänga mina gamla favoritjeans stl.36, nää - bara att inse. JAG kommer aldrig komma i stl.36 igen. Förra helgen tog jag och Perre oss en tripp till Östergötland. Kollade in möbler i utvalda butiker. Å vad tusan, när vi ändå var ute och åkte så blev vi kvar på hotell över natten - sjukt mysigt :) Mycket med jobbet framöver... återkommer sannolikt om det. Så, jobbtema fick det bli. Ha en bra helg Kram /Carina & Co P.s STORT tack till er alla som så snällt har sänt mig kondoleanshälsningar. Tack, mycket tack till er - det har värmt. -------------------------------------------------------------------------------- Fler än jag som gillar Back Street Boys - kolla in denna underbara länk, http://birdloversonly.blogspot.com/2007/09/may-i-have-this-dance.html - på med ljudet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar