CLE1960 - Instagram å jag liksom!

tisdag 24 februari 2009

Fredag 2009-02-06 11:58 - Inget särskilt att skriva om

Hej på er!
Ofta brukar jag redan mitt i veckan så smått börja fundera på vad jag ska skriva om i mitt Fredagsmail (ouups, därmed avslöjas att mailen inte alltid är så spontant skrivna som jag gärna vill ge sken av…) men, inte denna vecka….
Jag har bara inte haft tid!

Att släppa ny kod på webbplatser sker sällan smidigt, say no more…

Så, nu sitter jag här och ska klura fram något vettigt att skriva om, ett användbart tips som jag ofta kör är att öppna almanackan.
Vad har hänt, vad händer !?!
1) Matchen i lördags mot serieledarna Tullinge var grym, min favorit Lockner briljerade mellan stolparna och jag satt å fnittrade i secket – det var underhållning och vinst med 5-2.
2) På lördag är det match igen, mot Bollstanäs, ännu en 'måste match', håller tummarna för samma underhållning.
3) Perre jobbar dag hela helgen, så här ska städas
4) På söndag ska vi på lägenhetsvisning med Sebban
5) En vecka med GI, resultat +2 :(

Nää, det blir nog inte roligare än så här
Take care
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar