CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, May 30, 2008 - Ska de va så här fredag


Hej!
Jag har ofta och gärna berättat för alla som orkat lyssna om vilket förträffligt jobb jag har.
Förutom (i min värld) lyxbitar som Rikskuponger och fri mobil så har jag haft förmånen att ha en otroligt flexibel arbetstid, möjlighet att jobba hemma, ha med mig vovvan på kontoret, ha en oförskämt schysst lön och jobba med saker som har varit kanonroliga, och som grädde på moset, haft en toppenchef.
Jag kan lugnt säga att i hela mitt arbetsliv så har jag aldrig haft det så bra som mina sju år på N3sport (Edda Digital), kanske lite för bra....
I måndags fick vi besked om att Edda Digital ska läggas ner, avvecklas, försvinna, sopas bort...alla anställda får gå.
Vilken smäll, vilken jäkla smäll.
Det här är så sjukt, jag fattar inte, vill inte fatta.
Grrrrrrrr - Rör inte mitt jobb :(

Å inte nog med det!
I veckan hade Sebban mage att han flytta hemifrån.
VAAA, ska det vara så här?
Det borde vara en lag som säger att ens barn inte får flytta hemifrån förens vi föräldrar är så trötta på dem att vi kastar ut dem :)
Nåja - en STOR kram å lycka till ska han ha :)
Mindre smutstvätt...
Mindre mat att handla...
Ett extra gästrum...
Ahh, det här kanske inte är så dumt ändå ;)

Ha en underbar helg i solen
Kram
/Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar