CLE1960 - Instagram å jag liksom!

fredag 20 februari 2009

Friday, Mars 20, 2008 - Påskfredag

Påsk ja, Påsk är trevligt. Ger lite extra ledighet och ledighet är extra trevligt. Påsken ligger tidigt i år, därför kommer också mitt Fredagsmail lite äggstra tidigt, närmare bestämt redan idag torsdag :) Mer bedrövligt är att nästa ledighet nu inte kommer förens 1 maj, hallå - skulle vilja ta mig ett snack med den som planerat årets almanacka... I veckan var Leopold och Johanna i Rom för några dagar. 20-årspresenten i form av att kika på Roma-Milan skulle avverkas. Gissa en Leopold som var grymt besviken över beskedet att de flyttat matchen från söndag till lördag, vilket betydde att de missade den. VAAA!!! kan man göra så?, bahhh...dessa italienare - suck... led med Loppan. Kan dock tänka mig att Johanna inte var riktigt lika ledsen över att få en bonusdag tillsammans med Leopold, Versace, Gucci och Cavalli i Rom ;) På måndag nästa vecka åker Pelle till fjällen, den årliga skoterveckan kallar. På tisdag i nästa vecka får vi gratta en av mina favoriter - Pettimeter Peter Plockner fyller 36 (fick vi med det oxå). Jag är gräsänka till fredag :) Långa promenader = nix, skulle behöva...vet... Långa bad = nix, vi saknar numera badkar :( Shoppa loss = nix, pengarna slut :( Ligga på soffan frossa i snabbmat, yes yes yes - jag vet, jag är en dålig människa... Påsk är lika med ägg, av ägg kan man baka... Så lite favoritbakverk i repris =) Shame on me... Näe, nu är arbetsdagen snart slut och dags att ta kvasten hem Ha en bra påsk /Carina & Co

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar